تولید فندق و خلال خشکبار

تولید فندق و خلال خشکبار در جهان بسیار حائز اهمیت است. استفاده از این محصولات در تولید بسیاری از مواد غذایی نیاز به تولید و ارائه این مغز ها را افزایش داده است.

شرکت فندق طلایی تولید کننده فندق و خلال خشکبار با بالاترین کیفیت در ایران می باشد. این شرکت تولید و فرآوری کننده 5 مغز فندق، پسته، بادام درختی، بادام زمینی و گردو بصورت مغز، خلال، پودر، گرانول و کره می باشد.


فندق یک میان وعده خوشمزه و یک افزودنی عالی برای بسیاری از غذاها است. هنگامی که یک فرد آنها را در یک رژیم غذایی متعادل و کنترل شده با کالری قرار می دهد، فواید سلامتی متعددی دارد.

فندق حاوی :

  • ویتامین E.
  • چربی سالم
  • پروتئین
  • فیبر رژیمی

در مقاله ای دیگر اشاره میکنیم که چگونه فندق می‌تواند به سلامتی کمک کند، از کاهش سطح کلسترول گرفته تا بهبود مقاوت به انسولین.

تولید فندق

تولید فندق

فندق یک محصول تجاری مهم در بسیاری از کشورها است. تولید فندق و خلال خشکبار دارای جایگاه ویژه ای در صنعت غذایی در جهان است. فندق بو داده به طور گسترده ای به عنوان مواد تشکیل دهنده در تهیه شکلات و محصولات نانوایی استفاده می شود. فندق معمولا در صنایع غذایی، به ویژه در شکلات و شیرینی استفاده می شود. تولید جهانی حدود 600000 تن فندق پوست کنده شده در سال برآورد شده است.


فندق یک محصول مهم با تولید جهانی بیش از 800000 تن است که ارزش اقتصادی آن بیش از 800 میلیون دلار است. عطر جذاب فندق معمولی و برشته شده به شدت مورد توجه در تولید مواد غذایی می باشد.
فندق اغلب در ترافل شکلاتی یا آسیاب شده در وعده غذایی وجود دارد و به عنوان آرد در کیک، کلوچه و نان استفاده می شود.

اسپری های شکلاتی-فندقی یک محصول محبوب مشابه کره بادام زمینی است. تعداد فزاینده‌ای از شرکت‌های مواد غذایی شروع به ساختن نسخه مخصوص به خود از این اسپری کرده‌اند، که اکنون در اکثر فروشگاه‌های زنجیره‌ای مواد غذایی موجود است.

فندق بدون پوست، به صورت کامل، خرد شده، برش داده شده یا مغز آسیاب شده، به صورت رب یا روغن فروخته می شود. باکیفیت ترین آجیل ها که بالاترین قیمت را دارند بدون پوسته فروخته می شوند. مهم ترین بازار این آجیل، صنایع غذایی اسنک است.

صنایع نانوایی، غلات صبحانه و شیرینی سازی از فندق داخلی استفاده می کنند. شرکت‌های فعال در این بخش‌ها اغلب فندق‌های پوست‌دار را به خمیر تبدیل می‌کنند تا از آن به عنوان یک ماده تشکیل دهنده استفاده کنند.

فندق طلایی یکی از بزرگترین مجموعه های تولید خلال خشکبار وفندق با کیفیت در کشور می باشد. جهت ارائه مشاور و خدمات لطفا با شماره های شرکت تماس حاصل فرمایید.

بازرگانی فندق طلایی با بیش از 30 سال تجربه در تولید فندق و خلال خشکبار باکیفیت آماده ارائه خدمات به تمامی مشتریان گرامی می باشد.

آخرین مطالب

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توییتر
اشتراک گذاری در pinterest
پینترست
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام
اشتراک گذاری در whatsapp
واتس اپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *